Extra pakketten voor campagne en Weekend van de Klant beschikbaar

Nieuws

De buurtsupers die deelnemen aan onze imagocampagne ontvangen binnenkort hun deelnamepakket (met de attenties voor het Weekend van de Klant en het campagnemateriaal). Heb jij nog een (extra) pakket nodig? Dan kan je dat nu nog bestellen!

Alle buurtsupers die deelnemen aan onze imagocampagne ontvangen eind augustus – begin september hun deelnamepakket. Het pakket bevat 120 kartonnen doosjes Jules Destrooper Butter Crisps (24 gram) om uit te delen tijdens het Weekend van de Klant op 3 en 4 oktober 2020.

Daarnaast ontvangen ze ook drie winkelaffiches en 1.500 krasloten voor het Super Jackpotspel. De krasloten hebben een unieke code die extra speelkansen geeft op www.superbuurt.be en de Super Jackpot. Klanten kunnen hiermee aankoopbonnen en prijzenpakketten winnen.

Elke deelnemende buurtsuper wordt bovendien opgenomen in de Store Locator en maakt zo kans om zijn team te laten verkiezen tot Super Team 2020.

Er werd dit jaar een recordaantal van 5.000 pakketten besteld. Tijdens het Weekend van de Klant zullen dus niet minder dan 600.000 klanten met een doosje Jules Destrooper Butter Crisps naar huis gaan! 

Wil jij nog een (extra) deelnamepakket bestellen? Dat kan! Neem asap contact op met yannick.muls@buurtsuper.be

Meer weten over onze imagocampagne? Klik hier

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››