Eerste Carrefour City opent deuren

Nieuws Winkelopeningen

Carrefour City, het nieuwe enseigne van Carrefour België, opende deze week in hartje Brussel, in de voetgangerszone op de Anspachlaan. De winkel is volgens Carrefour volledig in lijn met de laatste consumptietrends.

Het nieuwe winkelconcept is "afgestemd op het leven van de stedelijke klant die op zoek is naar authenticiteit en die aangetrokken is door lokale producten, bio en milieu-aspecten zoals afvalvermindering", aldus Carrefour. Het restauratiegedeelte is er sterk ontwikkeld en biedt een ruime keuze aan maaltijdoplossingen om ter plaatse op te eten in het Carrefour Café of om mee te nemen.

Nadruk op bio en het eigen merk
Op 200 m² vindt de consument een buurtwinkel met producten voor alle dagelijkse behoeften en een plek met gezonde maaltijdoplossingen. De nadruk ligt op bioproducten, het eigen Carrefour-merk en lokale producten. Het merendeel zijn Carrefour-producten (1.530 referenties) en Carrefour Bio-producten (480 referenties). 19 productcategorieën worden vertegenwoordigd door het Carrefour-merk. 

 

 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››