Een ‘superbuurt’ dankzij VLAM

Nieuws

In aanloop van het ‘Weekend van de Klant’ organiseert Buurtsuper.be haar jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van onze corporate partners. Een van die zeer gewaardeerde partners is VLAM.

Vanaf begin september zetten we de troeven van de buurtsuper in de kijker met de slogan ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’. Via de campagnewebsite superbuurt.be kunnen jouw klanten op de Super Jackpot spelen én op hun favoriete Super Team stemmen.

VLAM ondersteunt deze campagne. "Vlaanderen telt ontzettend veel gepassioneerde producenten die elke dag opnieuw lekkere, kwaliteitsvolle producten maken. Daar mogen we best fier op zijn. Daarom voert VLAM (Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing) promotie voor deze producten. We investeren volop in verschillende campagnes om de consument, horeca en retail te inspireren met al het lekkers van hier. Omdat we er bovendien van overtuigd zijn dat buurtsupers zich door hun aanbod van verse, lokale producten kunnen onderscheiden van andere winkels, is VLAM ook dit jaar trotse partner van de Superbuurt-campagne."

https://www.vlam.be - https://www.lekkervanbijons.be

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››