Een ‘superbuurt’ dankzij P&G

Nieuws

In aanloop van het ‘Weekend van de Klant’ organiseert Buurtsuper.be haar jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van onze corporate partners. Een van die zeer gewaardeerde partners is P&G.

Vanaf begin september zetten we de troeven van de buurtsuper in de kijker met de slogan ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’. Via de campagnewebsite superbuurt.be kunnen jouw klanten op de Super Jackpot spelen én op hun favoriete Super Team stemmen.

P&G ondersteunt deze campagne. “Onze merken zijn te vinden in miljoenen woonkamers, keukens, wasruimtes en badkamers en worden van generatie op generatie doorgegeven. Al meer dan 181 jaar hebben ze gewoontes doorbroken, voor vernieuwing gezorgd en cultuur mee vormgegeven. Maar om het even hoe we groeien, wij blijven altijd trouw aan onze diepgewortelde doelen, waarden en uitgangspunten. Wij doen dat al meer dan 66.000 dagen en we zijn niet van plan daar snel mee op te houden”.

P&G gelooft in kleine maar betekenisvolle manieren op het leven beter te maken, nu en voor elke volgende generatie. P&G ondersteunt dan ook ten volle de ‘Superbuurt’ campagne. Op www.superbuurt.be zullen consumenten leuke nieuwtjes kunnen terugvinden over enkele van hun merken en kortingsbonnen printen van Venus, King C. Gilette, Oral-B en Gilette. 

 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››