Een ‘superbuurt’ dankzij Napoleon

Nieuws

In aanloop van het ‘Weekend van de Klant’ organiseert Buurtsuper.be haar jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van onze corporate partners. Een van die zeer gewaardeerde partners is Pervasco Napoleon.

Vanaf begin september zetten we de troeven van de buurtsuper in de kijker met de slogan ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’. Via de campagnewebsite superbuurt.be kunnen jouw klanten op de Super Jackpot spelen én op hun favoriete Super Team stemmen. Pervasco Napoleon ondersteunt deze campagne. 

"Pervasco is een internationaal opererende snoepjes fabrikant, 40 jaar geleden opgericht. Pervasco heeft kantoren in Nederland en België en een fabriek in Breskens. We zijn gespecialiseerd in de productie en het vermarkten van hoge kwaliteit suikerwaren, met de merken Napoleon, Anta Flu, Dr. Toms en Lemco. Wij steunen als Pervasco Napoleon graag de lokale handelaar!"

https://www.pervasco.com

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››