Een ‘superbuurt’ dankzij Mooimakers!

Nieuws

In aanloop van het ‘Weekend van de Klant’ organiseert Buurtsuper.be haar jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van onze corporate partners. Een van die zeer gewaardeerde partners is Mooimakers.

Vanaf begin september zetten we de troeven van de buurtsuper in de kijker met de slogan ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’. Via de campagnewebsite superbuurt.be kunnen jouw klanten op de Super Jackpot spelen én op hun favoriete Super Team stemmen. 

In september organiseren we ook weer heel wat zwerfvuilacties. Mooimakers, het Vlaamse initiatief tegen zwerfvuil en sluikstort van de OVAM, Fost Plus en de VVSG, ondersteunt deze acties.  

Mooimakers streeft naar een maatschappij waar zwerfvuil en sluikstort onaanvaardbaar zijn en werkt daarvoor samen met iedereen die een bijdrage wil leveren om deze problematiek de wereld uit te helpen. “We streven naar een duurzame mentaliteitswijziging en gedragsverandering. En hiervoor maken we gebruik van onze integrale aanpak en werken we op verschillende pijlers: infrastructuur, omgeving, participatie, handhaving en communicatie”, aldus Mooimakers. 

“We ondersteunen iedereen die zich wil engageren in de strijd tegen sluikstort en zwerfvuil. Wil jij ook deel uitmaken van een maatschappelijke beweging voor een propere omgeving? Neem dan zeker eens een kijkje op onze website mooimakers.be.” 

“We ondersteunen de campagne van Buurtsuper omdat ook zij hun steentje willen bijdragen voor een mooie en propere (leef)omgeving. Samen kunnen we met een kleine inspanning een groot resultaat behalen!”

TIP: Wil jij ook actie nemen tegen het zwerfvuil in jouw buurt? Meld je dan aan voor onze zwerfvuilacties. Klik hier voor meer info! 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››