Een ‘superbuurt’ dankzij LAVA

Nieuws

In aanloop van het ‘Weekend van de Klant’ organiseert Buurtsuper.be haar jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van onze corporate partners. Een van die zeer gewaardeerde partners is LAVA.

Vanaf begin september zetten we de troeven van de buurtsuper in de kijker met de slogan ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’. Via de campagnewebsite superbuurt.be kunnen jouw klanten op de Super Jackpot spelen én op hun favoriete Super Team stemmen. 

LAVA, de overkoepelende organisatie of coöperatie van groente- en fruit producentenorganisaties in België én haar keurmerk Flandria, ondersteunen deze campagne: "De versafdeling is één van de grootste troeven van onze buurtsupers. Voor verse groenten en fruit van bij ons vertrouwen jullie al 25 jaar op het Belgische kwaliteitslabel Flandria. Onze kwaliteitsgroenten zijn afkomstig van lokale familiebedrijven. Meer dan 2.600 gepassioneerde telers voeren hun groenten en fruit aan op onze veilingen. Kraakvers product dat op een efficiënte manier binnen de 24 uur na oogst aan jullie toevertrouwd wordt. Flandria en Buurtsuper.be, een sterke partnership!"

https://www.lava.behttp://www.flandria.be/nl/

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››