Een ‘superbuurt’ dankzij La William

Nieuws

In aanloop van het ‘Weekend van de Klant’ organiseert Buurtsuper.be haar jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van onze corporate partners. Een van die zeer gewaardeerde partners is La William.

Vanaf begin september zetten we de troeven van de buurtsuper in de kijker met de slogan ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’. Via de campagnewebsite superbuurt.be kunnen jouw klanten op de Super Jackpot spelen én op hun favoriete Super Team stemmen.

De lokale verankering van de buurtsupers maakt La William de ideale partner voor deze campagne. "Sinds het ontstaan in 1963 benadrukt het merk immers ook zijn lokale & Belgische karakter vanuit de vestiging in Londerzeel & werd het zo dé gevestigde waarde in het sauzenlandschap. Meer dan 50 jaar écht Belgisch familievakmanschap in het maken van kwaliteitsvolle sauzen én het gebruik van verse ingrediënten staan aan de basis van dit premium merk. De buurtsupers van bij ons, de plek bij uitstek voor zij die belang hechten aan lokale, verse en lekkere producten, hét perfecte kader voor de sausjes van La William!"

http://www.lawilliam.be/nl

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››