Een ‘superbuurt’ dankzij Jules Destrooper

Nieuws

In aanloop van het ‘Weekend van de Klant’ organiseert Buurtsuper.be haar jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van onze corporate partners. Een van die zeer gewaardeerde partners is Jules Destrooper.

Vanaf begin september zetten we de troeven van de buurtsuper in de kijker met de slogan ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’. Via de campagnewebsite superbuurt.be kunnen jouw klanten op de Super Jackpot spelen én op hun favoriete Super Team stemmen.

Jules Destrooper is opnieuw partner van onze imagocampagne en voorziet de attentie tijdens het 'Weekend van de Klant 2020'. Het Belgische familiebedrijf wil via haar deelname de lokale handelaar ondersteunen, de band met de eindconsument versterken en aantonen dat het bedrijf, ondanks haar lange bestaan, nog steeds relevant is. 

“De lokale supermarkten en speciaalzaken staan vandaag nog steeds in voor een belangrijk deel van onze omzet. Het is dan ook met groot plezier dat we onze schouders zetten onder deze campagne. We zijn natuurlijk ook heel blij dat onze Natuurboterwafel, die dit jaar 130 kaarsjes uitblaast, werd gekozen als geschenkje tijdens 'Weekend van de Klant 2020'."

"Daarnaast biedt onze deelname een mooie opportuniteit om ons verhaal te vertellen en te onderstrepen dat we geen gebruik maken van bewaarmiddelen, kleur- en kunstmatige smaakstoffen. Onze koekjes worden tot op vandaag nog steeds gebakken met de puurste ingrediënten, waaronder echte boter. Dit is onze grote sterkte die we meer dan ooit willen overbrengen.” 

www.julesdestrooper.com

TIP: Check hier onze leuke stop-motion met de heerlijke Jules Destrooper Butter Crisps.    

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››