Een ‘superbuurt’ dankzij Coca-Cola

Nieuws

In aanloop van het ‘Weekend van de Klant’ organiseert Buurtsuper.be haar jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van onze corporate partners. Een van die zeer gewaardeerde partners is Coca-Cola.

Vanaf begin september zetten we de troeven van de buurtsuper in de kijker met de slogan ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’. Via de campagnewebsite superbuurt.be kunnen jouw klanten op de Super Jackpot spelen én op hun favoriete Super Team stemmen. In september organiseren we ook weer heel wat zwerfvuilacties. Coca-Cola steunt deze acties. 

“We willen dat tegen 2025 100% van onze verpakkingen terug ingezameld worden zodat ze niet eindigen als afval en we er nieuwe verpakkingen van kunnen maken. Deze sterke ambitie kunnen we niet alleen waarmaken. Daarom is het zeer belangrijk om samen te werken met al onze partners. Hieronder valt natuurlijk ook Buurtsuper.be die de kracht heeft om dit gezamenlijk mee te organiseren.” 

www.cocacola.be

TIP: Wil jij ook actie nemen tegen het zwerfvuil in jouw buurt? Meld je dan aan voor onze zwerfvuilacties. Klik hier voor meer info! 

 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››