Een ‘superbuurt’ dankzij Alken-Maes

Nieuws

In aanloop van het ‘Weekend van de Klant’ organiseert Buurtsuper.be haar jaarlijkse imagocampagne. We kunnen deze campagne enkel maar organiseren dankzij de steun van onze corporate partners. Een van die zeer gewaardeerde partners is Alken-Maes.

Vanaf begin september zetten we de troeven van de buurtsuper in de kijker met de slogan ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’. Via de campagnewebsite superbuurt.be kunnen jouw klanten op de Super Jackpot spelen én op hun favoriete Super Team stemmen. In september organiseren we ook weer heel wat zwerfvuilacties. Alken-Maes steunt deze acties. 

Zwerfvuil is volgens de brierbrouwer een problematiek die ons allemaal aanbelangt, van producent tot consument. “Alken-Maes is vastberaden om mee te werken aan oplossingen. Ecologie en duurzaamheid zijn al vele jaren geïntegreerd in onze ‘Brewing A Better World’-strategie. Jaar na jaar daalt onze CO2-uitstoot en springen we zuiniger en efficiënter om met water en energie. Ook voor de vermindering van zwerfvuil werkt Alken-Maes verschillende initiatieven en acties uit, zowel intern met onze medewerkers als extern met onze klanten en consumenten. Alken-Maes engageert zich met deze projecten als proactieve partner voor een schone en opgeruimde omgeving.”

www.alken-maes.be

TIP: Wil jij ook actie nemen tegen het zwerfvuil in jouw buurt? Meld je dan aan voor onze zwerfvuilacties. Klik hier voor meer info! 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››