“Een sterke organisatie zoals Buurtsuper.be is noodzakelijk”

Nieuws

Al zeven jaar geven Wim Ameys en echtgenote Carla Weverbergh elke dag het beste van zichzelf in hun Spar in Halle en Sint- Genesius-Rode. Ze zijn er van overtuigd dat een krachtdadige belangenorganisatie zoals Buurtsuper.be noodzakelijk is. Lees hier waarom zij lid werden van Buurtsuper.be.

Carla had vroeger een delicatessenzaak, maar droomde er van om ooit met haar echtgenoot samen te werken. Omdat de delicatessenzaak te klein was voor hun beiden, gingen ze op zoek naar een nieuwe uitdaging. “In 2012 namen we een bestaande supermarkt in Halle over en vormden die om tot een Spar. Drie jaar later werd de winkel vernieuwd en stevig uitgebreid tot een oppervlakte van 1099 m²”, vertelt Wim.

In 2016 opende het ondernemende koppel een tweede Spar in Sint- Genesius-Rode. Dit was de tweede Spar in België van de nieuwe generatie Spar-buurtsupermarkten. Hun succesformule? Alles doen met passie en elkaar perfect aanvullen.

De uitdagingen die Wim en Carla op hun pad tegenkomen zijn heel divers, maar ook zeer boeiend en uitdagend. Ze zijn er van overtuigd dat een sterke organisatie zoals Buurtsuper.be noodzakelijk is. “Buurtsuper.be helpt ons om een aantal zaken het hoofd te bieden, zoals de strikte verplichtingen rond voedselveiligheid, bijvoorbeeld. Het is ook heel belangrijk dat wij, de uitbaters, vertegenwoordigd worden door Buurtsuper.be op de diverse beleidsniveaus. Daarom hebben wij ons geëngageerd als lid van Buurtsuper.be.”

Ook lid worden van Buurtsuper.be?

Schrijf 482,79 euro (btw incl.) over op BE35 4263 1182 2137 (UNIZO-lidmaatschap inbegrepen)

Meer info: info@buurtsuper.be of www.buurtsuper.be/nl/lid-worden

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››