Drie nieuwe smaken focaccia

Nieuws Productnieuws

Diversi Foods komt in juli met drie nieuwe smaken focaccia, smaakvol bij hapjes, soepen en voorgerechten.

Focaccia is een traditioneel plat brood uit Ligurië in het noorden van Italië. De deegbodem van focaccia is te vergelijken met die van pizza, maar dan dikker. Focaccia wordt bereid met eenvoudige ingrediënten: bloem, olie, water, zout en gist.

Het geheim achter de smaak van onze focaccia is tijd. Het deeg krijgt een dag of meer de tijd om zijn rijke smaak te ontwikkelen. Afwerken met olijfolie, mozzarella, paprika, olijven of andere Italiaanse ingrediënten maakt focaccia onweerstaanbaar. De Italiaanse keuken verwent de consument met pizza, spaghetti, lasagna, antipasti en ook focaccia maakt daar deel van uit. Focaccia wordt traditioneel gegeten als snack, bij het aperitief en de maaltijd

Deze diepgevroren focaccia’s worden gebakken in functie van verkoop, voor een maximale omzet en zonder verlies. Serveer focaccia met tapenades bij een drankje, als extra smaakvol brood bij soep of om een pastagerecht af te werken! Focaccia’s zijn ook een perfecte match bij een maaltijdsalade of tomaat-mozzarella voorgerecht.

Bovendien zijn ze nu te verkrijgen in drie nieuwe smaken: focaccia mozzarella met kruiden, focaccia rode ui, kaas en fijne kruiden of focaccia groene olijven, rode paprika, kaas en kruiden.

Beschikbaar vanaf midden juli.

Info en bestellingen kunnen hier aangevraagd worden.

Lees ook ›› Alle producten (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››