Denk aan Fons van fruit van bij ons!

Nieuws

De consument heeft nog te weinig zicht op welk fruit van eigen bodem is en in welke periode best kan geconsumeerd worden. Daarom zet VLAM het zomerfruit (aardbeien, kersen, blauwe bessen, frambozen …) van bij ons in de kijker met de campagne 'Denk aan Fons van fruit van bij ons'.

De hele campagne draait rond de reflex: denk aan fruit van bij ons. Om die reflex te versterken, maakte VLAM we er een rijmpje van, met als afzender: Fons. Fons is geen mascotte, maar een spokesman die argumenten aanhaalt om te kiezen voor fruit van bij ons. Vanaf 25 juni zal de oorwurm ‘Denk aan Fons, van fruit van bij ons’ vijf weken te horen zijn op MNM en StuBru.

Daarnaast biedt VLAM recepten en inspiratie met zomerfruit via zijn kookplatform lekkervanbijons.be. Wat denk je van makkelijke recepten met fruit tijdens je staycation? Of deze verfrissende mock- en cocktails

Tot slot stelt VLAM een promokit ter beschikking aan supermarkten en speciaalzaken waarmee ze Belgisch zomerfruit zichtbaarder kunnen maken in de fruitrayon. Je kan kiezen uit heel wat materiaal zoals een campagnebeeld, affiche, instore radiospot en video.

Al het materiaal kan gedownload worden via deze link: https://www.versondernemer.be/promotiemateriaal/groenten-fruit

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››