Delhaize supermarkt in Berlaar wordt zelfstandige AD

Nieuws Winkelopeningen

Vandaag opent de nieuwe AD Delhaize Berlaar haar deuren. Deze AD vervangt de voormalige Delhaize supermarkt. Het assortiment werd uitgebreid met een dagverse slagerij, nieuwe specialiteiten uit de hele wereld en glutenvrije producten. Voortaan zal de winkel ook open zijn op zon- en feestdagen en dit van 8u tot 13u. De AD Delhaize Berlaar neemt de plaats in van de Delhaize Supermarkt Berlaar.

"Met deze nieuwe winkel willen we Delhaize nog dichter bij onze klanten brengen. Onze winkel speelt immers in op de verwachtingen van onze klanten: wij bieden een hoogstaand en inspirerend aanbod van voedingsproducten, hebben al jaren kennis in verse slagerij en staan bovenal 7 dagen op 7 voor u klaar,” zegt de familie Krieckemans-Lefebvre. “In 2016 vernieuwen wij de winkel volledig en breiden dan verder uit met charcuterie en kazen in bediening."

Het nieuwe AD-winkelconcept wordt gekenmerkt door ruime gangpaden, sfeervolle verlichting, warm kleurgebruik en een ruim aanbod verse en droge produkten. Reden hiervoor is dat klanten weer op zoek gaan naar inspiratie, nieuwigheden, kwaliteit, een goede service en winkelcomfort. Een heldere en eenvoudige filosofie vormt de basis voor de nieuwe ontwikkelingen: de klant in het centrum zetten van alle aandacht.

Kerncijfers AD Delhaize Berlaar
 23 medewerkers
 1450 m² verkoop-oppervlakte
 110 parkeerplaatsen
 15.000 producten
 7 kassa’s

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››