Deelnamepakketten in aantocht

Nieuws

Nog twee weken en dan gaat de imagocampagne 'De buurtsuper, jouw perfecte buur’ van start! De campagneaffiches en krasloten zijn zonet van de persen gerold en de Jules Destrooper Butter Crisps zijn netjes verpakt in campagneverpakking. Jullie mogen je deelnamepakket dus heel binnenkort verwachten.

Het pakket bevat 120 kartonnen doosjes Jules Destrooper Butter Crisps (24 gram) om uit te delen tijdens het Weekend van de Klant op 3 en 4 oktober 2020, drie winkelaffiches en 1.500 krasloten voor het Super Jackpotspel. Allemaal in kader van onze imagocampagne.

De krasloten hebben een unieke code die extra speelkansen geeft op www.superbuurt.be en de Super Jackpot. Deel deze zeker uit want klanten kunnen hiermee aankoopbonnen en prijzenpakketten winnen. Wat valt er te winnen? Klik hier.

Er werd dit jaar een recordaantal van 5.000 pakketten besteld. Tijdens het Weekend van de Klant zullen dus niet minder dan 600.000 klanten met een doosje Jules Destrooper Butter Crisps naar huis gaan!

Wil jij nog een (extra) deelnamepakket bestellen? Dat kan nog tot en met 31/08! Neem asap contact op met yannick.muls@buurtsuper.be

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››