De promopaketten komen er aan!

Nieuws

In de aanloop naar het Weekend van de Klant organiseert Buurtsuper.be zijn jaarlijkse imagocampagne. Gedurende de maand september brengen we de specifieke troeven van de buurtsuper onder de aandacht. Binnenkort ontvang je van je commerciële groep je deelnamepakket.

De finale van de campagne vindt plaats tijdens het Weekend van de Klant op 5 en 6 oktober 2019. Alle deelnemende buurtsupers ontvangen binnenkort hun deelnamepakket met, onder andere, de Napoleon Fruitmix. De verpakking van dit legendarisch snoepje staat volledig in het teken van de verkiezing van de Super Teams.

De deelnemende buurtsupers krijgen ook meer dan 1.000 stembiljetten om uit te delen aan de klanten. De biljetten hebben een unieke code die extra speelkansen geeft op www.superbuurt.be en de ‘Super Jackpot’. De klanten kunnen hiermee ook aankoopbonnen en prijzenpakketten winnen.

Beging september ontvang je van je commerciële groep je deelnamepakket met de affiches, badges, krasloten, stembiljetten en Napoleon bonbons. Controleer de inhoud en ga er mee aan de slag: hang de winkelaffiches op, deel de badges uit aan je personeel en leg de krasloten en stembiljetten klaar. De Napoleon bonbons hou je nog even achter de hand tot het Weekend van de Klant.

Veel succes! 

Wist je dat ... 718 buurtsupers samen 4.266 promotiepakketten hebben besteld. In het afsluitende ‘Weekend van de Klant’ zullen maar liefst 511.920 zakjes met Napoleon bonbons worden uitgedeeld aan de klanten!

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››