De pa-toeage van Carrefour

Nieuws

Alle papa’s die langs de kassa van een Hypermarkt Carrefour passeren met een Carrefour-tatoeage, de ‘pa-toaege’, krijgen een korting van 20% op een product naar keuze.

De Carrefour pa-toeages, een vel vol grappige tekeningen, zijn nu beschikbaar in alle Hypermarkten Carrefour. Ze werden ook verdeeld via een gepersonaliseerde mailing. Dankzij zo’n tatoeage krijgt elke papa 20% korting op het product van zijn keuze in de geselecteerde categorie, gaande van multimedia, gaming, klein elektro, tuinartikelen, speelgoed, boeken en strips, textiel en schoenen, tafel- en kookgerei, schoonheidsartikelen tot het doe-het-zelf-gamma, maar ook bier, wijn of chocolade vullen het verlanglijstje aan.

Om van dit voordeel te genieten, volstaat het om de gewenste tatoeage op de arm te plakken, naar een Hypermarkt Carrefour te gaan en de tatoeage aan de kassa te tonen. Natuurlijk zijn de gebruikte tatoeages tijdelijk en makkelijk te verwijderen. De actie is geldig tot en met zaterdag 13 juni.

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››