De foodtruck van Kris Derua

Nieuws

Wanneer Kris Derua nood heeft aan een nieuwe uitdaging, beslist hij om een foodtruck over te nemen. “Als er dertig man voor je mobiel staat omdat ze jouw pasta willen eten, geeft dat een onbeschrijfelijk gevoel!”, verklaart hij zijn nieuwe hobby in onze rubriek 'Na de uren'.

Kris Derua, verantwoordelijke voor de slagerij van Carrefour Kortenberg en Boortmeerbeek werd 48 en besefte dat hij nood had aan iets nieuws. Op een dag vindt zijn echtgenote een foodtruck om over te nemen. “De mobiel zelf was in uitstekende staat en stond ons enorm aan. Er waren bovendien al enkele feesten geboekt voor de komende maanden. En toen we de foto’s van de feesten van de vorige eigenaar zagen, wist ik het: dit wil ik ook doen.”

Om te begrijpen waarom hij dit zo graag doet, moeten we het volgens hem zelf eens meemaken. “Het geeft een ongelofelijk gevoel van waardering wanneer er dertig man voor je truck staan aan te schuiven. Die komen wel voor jouw pasta, hé.” 

Zijn grote droom? “Met de foodtruck op Tomorrowland staan, natuurlijk. Wie droomt daar niet van? Maar dat hoeft niet. Als ik op een klein gezellig festivalletje kan staan samen met andere trucks of fijn bij mensen thuis in de tuin, ben ik al meer dan content!”

Lees het hele verhaal van Kris in ons Super magazine of via deze link

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››