De AI-revolutie voor retailers en merken

Nieuws

Een nieuwe fase van technologische innovatie is ingegaan voor retailers en merken met intelligente automatisering als uitgangspunt. Artificial Intelligence (AI) wordt vaak gebruikt als buzzwoord, maar twee op vijf retailers en merken maken al gebruik van intelligente automatisering. En dat aantal zal verdubbelen in de komende drie jaar.

Het gebruik van AI richt zich in eerste instantie op de verbetering van efficiëntie en kostenverlaging. Maar de toepassingen zijn legio en bieden onvoorstelbare mogelijkheden om de ervaring van klanten te verbeteren. Denk bijvoorbeeld aan het automatisch omleiden van zendingen bij slecht weer of het personaliseren van diensten op basis van de gezichtsuitdrukkingen van een klant.

In dit rapport lees je hoe AI de retailsector zal veranderen en wat jij als bedrijf kan doen om niet achterop te geraken ... 

Lees hier het volledige rapport (ENG)

Bron: retailtrends.nl 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››