Corluyt stopt met Colli-shop

Nieuws

Colruyt Group stopt op 9 november met de Colli­shop, de webwinkel met een ruim aanbod van non-food dat door klanten in Colruyt-winkels afgehaald kan worden.

Colruyt stopt niet volledig met non-food, maar beperkt zich tot zijn eigen gespecialiseerde winkelformules Dreamland en Dreambaby. De groep zal ook online bad- en bedtextiel verkopen via MyUnderwear24.be.

Collishop, een van ’s lands grootste webwinkels, kende tijdens de lockdown een enorm succes. De website moest in april enkele dagen sluiten omdat de drukte te groot werd. Met Collishop had Colruyt ook een wapen in handen tegen Bol.com, de succesvolle webwinkel van de grote concurrent AholdDelhaize. Maar de groep stopt er nu dus mee. "In het huidige concurrentiële landschap is specialisatie in online non-foodverkopen vereist", aldus het persbericht.

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››