Carrefour-winkel op Tomorrowland

Nieuws

Voor het tweede jaar op rij is Carrefour België aanwezig op Tomorrowland met een supermarkt. Hij bevindt zich op de Tomorrowland-camping ‘DreamVille’ en biedt een selectie van vers fruit en groenten, brood en sappen en essentiële items voor festivalbezoekers, zoals zonnebrand- en hygiëneproducten.

Carrefour België en Tomorrowland bundelen ook dit jaar hun krachten met een trendy winkel met een vriendelijke sfeer op de Marketplace in het hart van de ‘DreamVille’-camping. Deze supermarkt biedt alles wat festivalgangers nodig hebben voor een succesvol weekend. Naast een brede selectie van verse en gezonde voedingsproducten die kadert in het Act For Food-programma, zullen kampeerders ook een verscheidenheid aan basisproducten vinden. Als ze thuis iets vergeten zijn of een hapje of een drankje willen, vinden ze het allemaal in de Carrefour-winkel!

Een aanbod met nadruk op bio

Onder de producten die verkrijgbaar zijn in de supermarkt, vinden bezoekers meer dan 140 bioreferenties. Deze omvatten maaltijdoplossingen zoals wraps, salades of broodjes, maar ook vruchtensappen, baguettes, vlees voor barbecues (worstjes, steaks, spiesjes), biologisch fruit in bulk, gazpacho, koekjes, gedroogd fruit of zelfs chocolade. Om afval te verminderen, zijn biologisch afbreekbare besteksets en kopjes gemaakt van maispoeder beschikbaar. Zo maakt Carrefour België het beste toegankelijk voor iedereen.

Naast het voedselaanbod zullen festivalgangers ook kampeeruitrusting vinden, zoals matrassen, tenten, sneakers, flip-flops, hygiëneproducten en zonnebrandmiddelen.

De Carrefour-supermarkt op de ‘DreamVille’-camping op Tomorrowland is open tijdens de twee weekeinden van het festival, op donderdag van 11 uur ‘s morgens tot 1 uur ‘s nachts, op vrijdag, zaterdag en zondag van 8 tot 14 uur en op maandag van 8 tot 12 uur.

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››