Carrefour opent nieuwe Market in Willebroek

Nieuws Winkelopeningen

De klanten van de nieuwe Market van Willebroek kunnen er vanaf woensdag 11 april terecht in zo’n 1.575 m² winkeloppervlakte, waar de klanten via lichtkoepels een aangenaam daglicht ervaren.

Er werd een logisch en aangenaam winkelparcours uitgetekend en door de heldere inrichting en lage meubels krijg je een volledig overzicht over de hele winkel. De gezellige ledverlichting en de zachte kleuren zorgen bovendien voor een aangename sfeer. Dankzij de lichtkoepels komt ook het natuurlijke daglicht overvloedig binnen. Duurzaamheid werd niet uit het oog verloren, met de installatie van de nieuwste energiezuinige koelinstallaties op CO² (met panoramische deuren op de koelmeubels) en warmterecuperatie.

Een trendy assortiment
De prachtige versmarkt onderstreept de positionering van Market als dé versspecialist. De afdeling Fruit en groenten krijgt een prominente plaats aan de ingang van de winkel. Daarnaast springt vooral de traiteurafdeling met bedieningstoog met een ambachtelijk gamma kaas en vleeswaren in het oog. In de beenhouwerijafdeling wordt het vlees ter plekke versneden en wordt expliciet gekozen voor kwaliteitsvlees zoals het Varken van Weleer van de Kwaliteitsketen Carrefour en vrouwelijk rundvlees in plaats van stierenvlees, dat bekend staat om zijn meer uitgesproken smaak. Er is eveneens een mooi assortiment verse bakkerijproducten (met in de winkel vers afgebakken broden, broodjes en koffiekoeken).

De winkel speelt in op de huidige voedingstrends met een assortiment glutenvrije en dieetproducten, naast een ruime keuze biologische producten. De klant die op zoek is naar een snelle maaltijdoplossing vindt zijn gading in het ruime assortiment kant-en-klare gerechten, pasta- en rauwkostsalades, soepen en desserten. Verder wordt ook ingezet op klantencomfort: zo kan de klant er zelf zijn vers appelsiensap persen, is er een koffiemachine met gratis koffie voor de klant en een kippenspit. 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››