Carrefour opent Express in AZ Groeninge (Kortrijk)

Nieuws Winkelopeningen

Vandaag opent een nieuwe Carrefour Express buurtwinkel zijn deuren in het AZ Groeninge (Kortrijk, campus Kennedylaan). Deze buurtwinkel heeft verschillende missies. Enerzijds snelle maaltijdoplossingen voor elk moment van de dag en anderzijds een aangepast assortiment voor ziekenhuispersoneel, -bezoekers en -patiënten.

Zoals in alle Expresswinkels vind je in de nieuwe Express een basisassortiment voor de dagelijkse boodschappen (verse beenhouwerij en gevogelte, vis, charcuterie, zuivel, verse groenten en fruit, droge voeding, babyverzorging …). Daarnaast stelt de buurtwinkel ook verschillende faciliteiten voor zoals een verse fruitpers, kip aan ’t spit, een microgolfoven om snel een kant-en-klare maaltijd op te warmen, gekoelde dranken, ter plaatse afgebakken brood en de verkoop van bloemen en geschenkjes, Lotto, telefoon-, iTunes- en Lijnkaarten. Kenmerkend in het foodaanbod is het extra ruime assortiment biologische, gluten- en suikervrije producten. Tabakswaren vind je in deze Express niet terug.

Express AZ Groeninge heeft een winkeloppervlakte van zo’n 250 m² en wordt uitgebaat worden door Jan Cottignie die al de Shop2Be in het ziekenhuis uitbaatte. De Shop2Be wordt geïntegreerd in de nieuwe Carrefour Express. De winkel heeft ruime openingsuren, van maandag tot vrijdag van 6.30 uur tot 20 uur en op zaterdag, zon- en feestdagen van 9.00 tot 19.00 uur. Adres: President Kennedylaan 4, 8500 Kortrijk

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››