Carrefour "Gezonde prijzen" campagne

Nieuws

Carrefour lanceert deze week de campagne "Gezonde prijzen" in het kader van haar engagement Act For Food om het beste voor iedereen toegankelijk te maken. De gezonde prijzen weerspiegelen inspanningen op de prijs, de kwaliteit, de herkomst, de samenstelling en de duurzaamheid van de producten.

 

De campagne loopt van 7 september tot 27 september 2020. De TV-spot en de spot van 15 seconden op sociale netwerken worden tijdens deze periode uitgezonden.

In de eerste week van de campagne (7 september tot 27 september) zal in bushokjes een atribus van 2m² uithangen. Er zijn vier verschillende versies: de generieke gezonde prijzen (dit zijn lage prijzen met grootse principes), peren Kwaliteitsketen Carrefour van Belgische herkomst, Carrefour BIO stokbrook geproduceerd in België ,Carrefour BIO eieren van Belgische herkomst en de Carrefour koffie dessert.

Op winkelniveau zijn zowel spotters als posters voorzien voor de abricaddies gedurende de hele campagne.

Link naar de video campagne

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››