Carrefour Express in CHU UCL Ziekenhuis Sainte Elisabeth

Nieuws Winkelopeningen

Woensdag 3 juli opende Carrefour België een nieuwe buurtwinkel in het ziekenhuiscomplex CHU UCL Sainte Elisabeth in Namen. Dat brengt het aantal Carrefour Express-winkels in een ziekenhuis op zes.

Na de opening van drie Carrefour Express winkels vorige week, werkt Carrefour België verder aan expansie van haar winkelnet. De Carrefour Express die vandaag zijn deuren opent in het ziekenhuiscomplex CHU UCL Sainte Elisabeth aan de Place Louise Godin 15 in Namen biedt op 87m² een uitgebreid assortiment aan verse en gezonde producten (fruits, groenten, bio) en snelle maaltijdoplossingen voor elk moment van de dag (kant-en-klare maaltijden, snacks, …). Bovendien vindt men er een brede waaier aan basisproducten en alle onmisbare producten op het vlak van droge voeding en drogisterij, zowel van het merk Carrefour als nationale merken.

Het concept Express past perfect in een ziekenhuis, dankzij het basisassortiment en de specifieke referenties die aan de vragen van die klanten zijn aangepast. Zo vindt de klant daar: een drogisterij-afdeling, een keuze aan geschenken en zoetigheden om de patiënten te verwennen of voor een gezellige pauze, gsm- en iTunes-kaarten, vers fruitsap en Lotto-producten

De ruime openingsuren, die aan de bedrijvigheid van het ziekenhuis zijn aangepast, zijn een ander sterk punt van deze Carrefour Express:

Maandag tot vrijdag: van 6 tot 20 uur
Weekend en feestdagen van 8 tot 20 uur
Franchisenemer: Amédéo Calderaro

 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››