Carrefour Express Froissart schakelt mobiele kassa’s in

Nieuws Winkelopeningen

Met de opening van de Carrefour Express in de Froissartstraat in Brussel, in het hartje van de Europese wijk, zet Carrefour de eerste stap op weg naar een nieuwe generatie van buurtwinkels. Froissart zet er onder meer mobiele kassa’s in.

In deze nieuwe winkel met een oppervlakte van 280 m² stappen de klanten binnen in een open ruimte met lage koelmeubels die een indrukwekkende keuze bieden aan 'Food on the go'-oplossingen zoals salades, pizza en sushi. Deze gerechten kan je ook ter plaatsen eten in een 'loungezone', een cosy ruimte uitgerust met lage tafels, zetels en statafels én onder meer een koffieapparaat, een smoothiemaker en een oven om de pizza’s op te warmen.

De Express Froissart kiest volop voor Belgische producten, pakt uit met een ruime afdeling aan lokale producten en legt een opvallend grote nadruk op biologische producten en de assortimenten Gezondheid en Welzijn.

Mobiele kassa’s

Froissart gaat ook voor technologische innovatie. Naast de traditionele kassa’s, voor drukke periodes, kan de klant ook betalen aan een mobiele kassa. Een medewerker zal bij de klanten die in de rij staan langsgaan met een smartphone om de producten van de klant te scannen. De klant kan de aankopen betalen met een bankkaart via de betaalterminal die verbonden is met de smartphone.

De winkel wordt geleid door Gurkan CEKIC, een franchisenemer die geen onbekende is van Carrefour want hij staat nog aan het hoofd van twee andere Express-winkels (Express Congres en Express Koningsstraat).

De winkel is elke dag open van 7.00 tot 21.00 uur, ook op feestdagen.

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››