Carrefour campagne «Gezonde prijzen»

Nieuws

Carrefour lanceert onlangs de campagne «Gezonde prijzen» in het kader van haar engagement “Act For Food” dat het beste toegankelijk wil maken voor iedereen.

Om leider te worden van de voedseltransitie, lanceerde Carrefour Act for Food: "We engageren we ons elke dag om een gezondere en meer duurzame voeding toegankelijk maken voor iedereen. De Carrefour-producten staan centraal in dit engagement door niet alleen te werken op de kwaliteit, de herkomst, de samenstelling en de duurzaamheid van de producten, maar ook op de prijs. De campagne 'Gezonde prijzen' wil dit engagement in de kijker zetten, want de Carrefour-producten zijn kleine prijzen met grootse principes", aldus Carrefour.

Aan de hand van de campagne « Gezonde prijzen », zet Carrefour zich zowel in voor de prijs als voor de kwaliteit en biedt het betaalbare prijzen voor Carrefour-producten uit alle categorieën. Voorbeelden zijn: Gerookte ham zonder antibiotica van het merk Carrefour, Carrefour Eco vloeibaar wasmiddel met plantaardige zeep, Carrefour smeerpasta zonder palmolie, Carrefour basilicumsaus zonder additieven. 

 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››