Campagnekrant op komst!

Nieuws

Binnenkort mag je ons campagnekrantje over de septemberactie 'Stem op ons' verwachten. Hou je brievenbus dus zeker in het oog!

Stem op ons! Dat is de boodschap die 2 miljoen gezinnen via een persoonlijke mail zullen ontvangen. Verder voorzien wij 13 miljoen banners op populaire websites, 5 miljoen Facebook-banners en 1,25 miljoen YouTube views. Dit alles om de troeven van de buurtsuper onder de ruime aandacht van de klanten te brengen. Uiteindelijk verwachten wij meer dan 125.000 bezoekers op onze campagnesite www.superbuurt.be waar ze op de Super Jackpot kunnen spelen en tal van prijzen winnen. Op die website kunnen de bezoekers ook op hun favoriete buurtsuper stemmen.

Je mag binnenkort een infokrantje in je bus verwachten met alle praktische informatie over onze imagocampagne en het Weekend van de Klant! 

TIP: Bezorg het krantje 'Alles wat je moet weten over onze imagocampagne' ook aan je medewerkers. Op die manier zijn ze optimaal voorbereid en zullen ze de klanten ook aanspreken om op hun Super Team te stemmen. 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››