Campagne groot succes!

Nieuws

De cijfers van onze imagocampagne 'Samen bouwen aan een superbuurt' swingen dit jaar de pan uit! Uit de enquête bleek ook dat voor jullie klanten is dé grootste troef van de buurtsuper overduidelijk het versaanbod is.

2 miljoen persoonlijke mails, 13 miljoen bannerviews, 4 miljoen Facebookviews door 1,5 miljoen unieke profielen (of 20% van de Facebook gebruikers) en 1,5 miljoen views op YouTube, brachten bijna 200.000 consumenten naar de campagnewebsite www.superbuurt.be. 85.000 bezoekers speelden er ook op de Super Jackpot.

Super vers
En de troeven van de buurtsuper? 46% verkoos super vers als dé super power van de buurtsuper. 23% koos voor super dichtij, 18% voor super vriendelijk en 13% voor super gezellig. Buurtsupers doen er dus goed aan om in te blijven zetten op hun versaanbod. Anderzijds mag op vlak van ‘klantvriendelijkheid’ en ‘gezelligheid’, zeker gelet op de evolutie rond het online shoppen en de concurrentiestrijd met de discounts, nog een tandje worden bijgestoken ... 

Super Teams 2019
Via de store locator werd ook massaal op de Super Teams gestemd. Heel wat buurtsupers voerden actie via hun sociale media en lieten kassiersters, verkopers en andere winkelbedienden de ‘stem op ons’ badges dragen en klanten aanspreken om op hen te stemmen. Elke deelnemende buurtsuper kreeg ook stembiljetten om uit te delen. De buurtsupers – één per enseigne – met de meeste stemmen worden binnenkort bekroond tot ‘Super Team 2019’.

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››