Boost voor versbeleving

Nieuws

Ondernemers Michiel Masschelein en Annelies Himpens zochten naar vernieuwing in hun Carrefour Express in Rekkem. In samenwerking met Croustico lanceerden ze een broodjesconcept, gekneed naar hun winkel, de ‘Croustico Sandwich Corner’.

Michiel Masschelein en zijn echtgenote Annelies Himpens baten vier Carrefour Express winkels uit. Om de versafdeling van de winkel in Rekkem meer inhoud te geven, gaat Michiel een samenwerking aan met Croustico. Samen bouwen ze een ‘Croustico Sandwich Corner’. “Ik geloof in hun merk”, vertelt Michiel, “Toen ik mijn vorige broodjescorner uitbaatte onder eigen naam, vond ik het moeilijker om origineel uit de hoek te komen. We werkten reeds exclusief met de producten van Croustico omdat ik hun kwaliteit de beste op de markt vind. De stap naar een heuse ‘Croustico Corner’ was dus klein. Ik ben ervan overtuigd dat hun branding een gunstig effect zal hebben op onze verkoop.”

Michiel is zeer te spreken over de open communicatie die hij kon voeren met Croustico tijdens de remodeling. “We hadden zelf een concept voor ogen en hebben daar constructief naar toe kunnen werken.” “Een A tot Z aanpak is voor ons essentieel”, vertelt ook Jelle Quirynen, Brand & Shop Concept Manager Croustico. “Van planning en budgettering tot de volledige ombouw van de shop: door de nauwe samenwerking transformeerden we de bestaande broodjeshoek om tot dé ultieme versbeleving van belegde broodjes, wraps, panini, pizza’s, viennoiserie en meer.”

Lees het hele verhaal over de samenwerking tussen Michiel en Croustico in ons Super magazine of klik hier

 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››