Blue Monday of Freaky Friday?

Nieuws

Luc Ardies, directeur van Buurtsuper.be, is auteur van een reeks handige zakboekjes rond ‘Het ABC van het nieuwe werken’. In de reeks verscheen onlangs “Hoe maak je van een blue Monday een freaky Friday?”, of hoe kan je elke dag met meer plezier aan het werk gaan?

Het is wetenschappelijk bewezen: plezier op het werk werkt! Als we gelukkig zijn op het werk groeien onze vitaliteit, prestaties en ons zelfvertrouwen, zowel op professioneel als persoonlijk vlak, zienderogen.

Dit zakboekje beschrijft aan de hand van een 'Plezierpiramide' hoe je in vijf stappen meer arbeidsvreugde en een succesvollere loopbaan kunt nastreven. Zo kun je elke maandagmorgen met de glimlach en veel goesting alweer een leuke werkweek aanvatten.

De boekjes zijn zo gemaakt dat je ze gemakkelijk in een halfuurtje uitleest én heel wat handige en meteen toepasbare tips & trics meeneemt naar je werkvloer!

Het boek bestellen kan via deze link: https://www.lannoo.be/nl/hoe-maak-je-van-een-blue-monday-een-freaky-friday

Schermafbeelding 2020-07-09 om 10.45.22

 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››