Bestel nu je deelnamepakket!

Nieuws

Dit najaar zetten we de troeven van de buurtsuper in de kijker met de slogan ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’. Bestel nu je deelnamepakket met Jules Destrooper Butter Crisps om je klanten te verwennen tijdens het ‘Weekend van de Klant’!

In aanloop van het ‘Weekend van de Klant’ organiseert Buurtsuper.be haar jaarlijkse imagocampagne. Vanaf begin september zetten we de troeven van de buurtsuper opnieuw in de kijker met de slogan ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’ en via de campagnewebsite superbuurt.be waar je op de Super Jackpot kan spelen en op je favoriete buurtsuper stemmen.

Centrale attentie is dit jaar de overheerlijke Jules Destrooper Butter Crisp, verpakt in een mooi geschenkdoosje.

Bestel de attenties tijdig bij je commerciële groepering want op … is op!

Klik hier om meer te weten over de inhoud van je deelnamepakket en onze campagne. 

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››