Assortiment ijs en sorbet met goede nutriscores

Nieuws Productnieuws

Past een lekker potje ijs binnen een evenwichtige levensstijl? Absoluut! Low Sugar Delhaize roomijs, Delhaize sorbet en Oppo combineren veel smaak met weinig suiker. Daardoor krijgt het roomijs van Low Sugar Delhaize zelfs Nutri-score A.

 

IJskoud dessertplezier met veel smaak, minder suiker en een goede Nutri-score, dat is wat Delhaize deze zomer aanbiedt. Verschillende producten van de merken Low Sugar Delhaize, Delhaize sorbet en OPPO zorgen voor dessertplezier zonder schuldgevoelens.

Crème de la crème: Low Sugar Delhaize
Dit assortiment van ijs en sorbet is gemaakt met een innovatieve zoetstof : Zusto. De producten bevatten geen toegevoegde suiker en veel minder calorieën voor dezelfde smaakbeleving.
Een nieuw recept met nog minder suiker, een nieuwe look en een nieuwe naam. Daylightful heet vanaf nu Low Sugar Delhaize. Het mooie is dat ook de Nutri-scores erop vooruitgaan: van Nutri-score B naar Nutri-score A. Dit vieren we met een nieuwe smaak: Salted caramel. Want beter eten is het hart van beter leven! Deze referentie heeft een score B.

Crème de la crème: Low Sugar Delhaize
Een sorbet met ongeveer de helft fruitpuree of -stukjes. Fruitplezier met een nieuw recept voor minder suiker. Daarom krijgt het ook Nutri-score B. Naast onze traditionele smaken (kersen, mango, passievruchten, framboos, citroen, meloen, appel, bloedappelsien) introduceren we nu onze zomerse cocktail uit het vriesvak: mojitosorbet.

 

Op een stokje: Oppo ice cream
Eerder zin in ‘healthy ice’ op een stokje? Dan is het roomijs van Oppo een must. Het bevat minstens 30% minder suiker en dus ook minder calorieën. Exclusief verkrijgbaar bij Delhaize in de smaken Madagascar Vanilla, Colombian Chocolade, Hazelnut & Salted Caramel.



Lees ook ›› Alle producten (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››