Aperitief met een verhaal

Nieuws Productnieuws

RoomeR wil bewust een tegengewicht bieden aan, wat ze zelf de 'algemene vervlakking van het drankenlandschap' noemen. Check hun nieuwe aperitief: RoomeR.

RoomeR is gebaseerd op het familierecept van mémé Maria. Het frisse ‘drankje met de zwevende bloemetjes’ is het resultaat van meer dan vijftien jaar experimenteren van twee broers. Zij maken de vlier - een smaak van vroeger - opnieuw hip. Op dit moment wordt RoomeR verkocht in een 1000-tal verkooppunten in België. RoomeR vindt vlot zijn weg naar horecazaken en winkels en is ook opgenomen in het assortiment van o.a. Delhaize en Carrefour.

De smaak? Lichtzoet in de aanzet, een vleug je Rivesaltes, maar dan volgt vrij vlug een weldadige explosie van bloesemaroma’s. In tweede instantie zet een zweem van muskaat en een zeer genuanceerde aciditeit alle smaakpapillen aan het werk. In een derde fase komen vermouth-tonen boven, die zorgen voor een droge, maar volle afdronk.

 

 

Lees ook ›› Alle producten (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››