7 tips om van jouw deelname een succes te maken

Nieuws

We hebben enkele tips op een rijtje gezet. Zo wordt jouw deelname aan onze imagocampagne zeker een succes!

Stap 1.  Licht je personeel in
Leg dit krantje in de personeelsrefter zodat ook jouw medewerkers perfect op de hoogte zijn. Misschien kan je nog een infomoment organiseren om iedereen op de hoogte te brengen?   

Stap 2. Check onze extra communicatie
Je ontvangt van Buurtsuper.be infomails over onze imagocampagne. Hou je mailbox in het oog!

Stap 3. Controleer je deelnamepakket
Einde augustus – begin september heb je van je commerciële groep je deelnamepakket otnvangen met de affiches, badges, krasloten, stembiljetten en Napoleon bonbons. Controleer de inhoud en ga er mee aan de slag: hang de winkelaffiches op, deel de badges uit aan je personeel en leg de kras- en stembiljetten klaar. De Napoleon bonbons hou je nog even achter de hand tot het Weekend van de Klant.

Stap 4. Check de campagne website
In september komt de campagne website www.superbuurt.be online. Bezoek de website en laat je medewerkers dat ook doen. Zo kunnen jullie de klanten informeren over de te winnen Super Jackpot en de aankoop- en kortingsbonnen.

Stap 5.  Leidt je klanten naar de campagnewebsite (en wordt één van de Super Teams van 2019)
Jouw klanten kunnen via de Store Locator op www.superbuurt.be op hun favoriete buurtsuper stemmen. De jouwe dus! Gebruik je affiches, badges, stembiljetten, Facebook, website én jullie enthousiasme om de klanten te motiveren om op jullie te stemmen. 

Stap 6. Lach dankzij Maaike (en laat je klanten en personeel meelachten)
Samen met Maaike Cafmeyer hebben we vier grappige filmpjes gemaakt over de troeven van de buurtsuper. Check ze zeker via de campagnesite en deel ze via je eigen kanalen.

Stap 7. Dank je klanten voor het vertrouwen
De finale van onze imagocampagne vindt plaats tijdens het ‘Weekend van de Klant’ op zaterdag 5 en zondag 6 oktober 2019. Laat jouw medewerkers na het afgeven van de attentie (de Napoleon bonbons), de klanten bedanken voor het vertrouwen en nogmaals verwijzen naar www.superbuurt.be.

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››