500 ton papier minder dankzij samenvoegen folders

Nieuws

Carrefour België heeft haar folderconcept herzien en voegt de folders van de Hypermarkten Carrefour en de Carrefour Markets samen. Vanaf 6 mei vinden de klanten dus alle promoties in één gemeenschappelijke folder.

Klanten konden tot nu toe de aanbiedingen van Carrefour in twee aparte folders vinden, een voor de hypermarkten en een voor de Markets. Na een succesvolle test enkele weken geleden besliste Carrefour om haar folder in een nieuw jasje te steken: vanaf nu worden de 2 folders dus 1 enkele folder. Dankzij deze vereenvoudiging is de klant nu zeker dat hij de getoonde promoties in beide winkelformats kan vinden. En het positief effect voor het milieu mag gezien worden: 500 ton minder papier per jaar.

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››