4 thema-avonden voor speciaalzaken

Nieuws

Met het project ‘De moed om ietsje duurder te zijn’ wil Buurtsuper.be speciaalzaken verenigen en ondersteunen. Er worden vier thema-avonden georganiseerd en een inspiratietour. Check hier de data en thema's.

De onderwerpen die in de thema-avonden worden behandeld zijn: marketing & positionering van speciaalzaken, personeelsmotivatie, rendabiliteit en sociale media. De vier avonden, twee in het voor- en twee in het najaar, zullen telkens plaatsvinden bij één van de deelnemende speciaalzaken of bij een ambachtelijke leverancier. Tot slot is er ook een inspiratietour in binnen- of buitenland waarbij er ambachtelijke producenten en inspirerende winkelconcepten zullen worden bezocht.

AGENDA 2020

Thema-avond 1 'Winkelpersoneel vinden, houden en motiveren'
Spreker: Luc Ardies
Datum: maandag 27 januari van 16.00 - 20.00 uur 
Locatie: Startpunt bij Vishandel De Vis (Volderstraat 45, 9000 Gent) met een kleine rondleiding en toelichting van zaakvoerder Danny Decroos. Daarna gaan we naar een vergaderlocatie in de buurt.
Deze heb je helaas gemist! Check hier de foto's van de eerste thema-avond

Thema-avond 2 'Marketing voor speciaalzaken'
Spreker: Caroline Quintijn
Datum: dinsdag 23 juni
Klik hier voor meer info of om in te schrijven voor deze thema-avond.

Thema-avond 3 'Rendabiliteit' 
Spreker: Luc Roesems
Datum: dinsdag 29 september

Thema-avond 4 'Sociale Media' 
Spreker: Nancy Verbrugge
Datum: wordt nog bevestigd

De datum van de inspiratiereis wordt ook later bekend gemaakt.

Meer weten of aanmelden voor een van de thema-avonden? Neem contact op met Aurélie Camps via aurelie.camps@buurtsuper.be

Lees ook ›› Alle nieuwsartikels (2378)

23.500 keer bedankt!

Nieuws

Dit weekend werden er massaal bedankjes verstuurd via onze campagnesite www.superbuurt.be: 23.500 keer al bedankte een consument zijn of haar favoriete buurtsuper! En zoveel stemmen, dat geeft natuurlijk weer een nieuwe tussenstand voor onze Super Teams van 2020.
Lees meer ››

Consument geeft meer geld uit aan voeding

Nieuws

UNIZO publiceerde naar aanleiding van het ‘Weekend van de Klant’ onderzoeksresultaten die uitwijzen dat tijdens het afgelopen voorjaar de consumenten vooral meer geld uitgaven aan voeding en dranken (28,99% van de consumenten).
Lees meer ››