4 thema-avonden voor speciaalzaken

Events
Dit evenement gaat door op

Met het project ‘De moed om ietsje duurder te zijn’ wil Buurtsuper.be speciaalzaken verenigen en ondersteunen. Er worden vier thema-avonden georganiseerd en een inspiratietour. Check hier de data en thema's.

De onderwerpen die in de thema-avonden worden behandeld zijn: marketing & positionering van speciaalzaken, personeelsmotivatie, rendabiliteit en sociale media. De vier avonden, twee in het voor- en twee in het najaar, zullen telkens plaatsvinden bij één van de deelnemende speciaalzaken of bij een ambachtelijke leverancier. Tot slot is er ook een inspiratietour in binnen- of buitenland waarbij er ambachtelijke producenten en inspirerende winkelconcepten zullen worden bezocht.

AGENDA 2020

Thema-avond 1 'Winkelpersoneel vinden, houden en motiveren'
Spreker: Luc Ardies
Datum: maandag 27 januari 
Locatie: Vishandel De Vis en een vergaderlocatie in de buurt.
Klik hier voor het fotoverslag

Thema-avond 2 'Marketing voor speciaalzaken'
Spreker: Caroline Quintijn
Datum: dinsdag 23 juni  
Klik hier voor het fotoverslag

Thema-avond 3 'Hoe creëer ik meer marge in mijn speciaalzaak?'
Spreker: Luc Roesems
Datum: dinsdag 29 september
Het verslag volgt nog.  

Thema-avond 4 'Sociale Media' 
Spreker: Nancy Verbrugge
Datum: wordt nog bevestigd

Culinaire inspiratietrip Eindhoven
13 en 14 september 2020 
Klik hier voor het verslag.

Meer weten of aanmelden voor een van de thema-avonden of de inspiratietrip? Neem contact op met Aurélie Camps via aurelie.camps@buurtsuper.be

Download hier de folder met meer info over het project.