AD Delhaize De Haan: meest moderne van de regio

Nieuws Winkelopeningen

 Na een grondige renovatie is AD Delhaize De Haan, beter gekend als “Chez Madeleine”, klaar om haar klanten opnieuw te ontvangen.

“Dankzij de vernieuwingen in de winkel zijn we echt klaar om volgend jaar onze 110de verjaardag te vieren,”  vertellen Jérémie Mouriaux en Tjorven Samaey, de uitbaters van “Chez Madeleine”, AD Delhaize De Haan.

Het nieuwe AD-winkelconcept wordt vooral gekenmerkt door ruime gangpaden, betere visibiliteit, sfeervolle verlichting, warm kleurgebruik en een aanbod dat gemak centraal stelt. Naast 4 traditionele kassa’s werden er ook 10 snelkassa’s geplaatst.

Delhaize is altijd al fier geweest op haar verse producten en wil zich nog meer onderscheiden in die afdelingen. Bij het binnenkomen beland je meteen bij de snelle meeneemmaaltijden, apero en traiteur-waren. De afdeling fruit en groenten werd ook volledig vernieuwd.

In de bakkerij-afdeling  wordt  de hele dag door ter plaatse vers brood en koeken afgebakken. "Daar zijn we echt trots op", zegt Tjorven. "Het brood wordt meermaals per dag gebakken waardoor we dus altijd supervers brood kunnen aanbieden, zelfs ’s avonds. We focussen ons op ieder moment van de dag."